Doprava po celé ČR na nás

Doprava po celé ČR na nás

Pravidelná objednávka

Máte zájem o stejný balíček, který vám vyhovuje a nechcete do budoucna řešit doplňování zásob?

Pošleme vám na email stejnou objednávku s jednoduchým odkazem k zaplacení každých 30 dní po zaplacení předchozího balíčku. Na dvě kliknutí balíček uhradíte až ho budete potřebovat a budete jen bezstarostně užívat svoje vitamíny.

Je to jednoduché a bez závazků. Pokud neuhradíte balíček, nic se vám nestrhne, balíček nedorazí a další email po 30 dnech také ne. 

Pravidelnou objednávku potvrdíte vložením emailu níže a kliknutím na tlačítko "Objednat pravidelnou objednávku".

Potvrďte pravidelnou objednávku zde:

Odesláním objednávky souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování vaší objednávky. Zásady zpracování osobních údajů.


Časté dotazy k pravidelným objednávkám

Budete mi automaticky strhávat peníze z karty?

Ne. Pouze vám zašleme email s odkazem k zaplacení a zjednodušíme vám tím proces doplnění zásob. Nebudete už muset chodit na náš web a vyplňovat znovu vaše údaje a obsah vašeho balíčku. Pravidelné objednávky jsou nezávazné. Pokud objednávku nezaplatíte, balíček vám nepošleme. Jednoduché.

Co mám dělat, když chci změnit složení balíčku?

Stačí nám kdekoliv napsat, nebo zavolat. Odepsat na váš email s objednávkou. Jsme dostupní každý den od 8:00 do 20:00. Složení vašeho balíčku pro vás kdykoliv upravíme.

Co když chci pravidelnou objednávku zrušit?

Stačí nám na email s objednávkou napsat, že už si nepřejete dostávat pravidelné objednávky. Nebo jen prostě objednávku nezaplatíte a po 14 dnech od vystavení se pravidelné objednávky automaticky zruší. Vše je nezávazné a balíčky posíláme až po zaplacení.

Jak si mohu posunout datum odeslání balíčku?

Balíčky zasíláme stejný nebo následující den po zaplacení. Jste pryč na dovolené? Máte ještě dostatek vitamínů? Nevadí. Poté co vám přijde email po 30 dnech s rekapitulací objednávky, tak si ho necháte uložený a zaplatíte ho, když budete chtít odeslat další balíček s vitamíny. Pokud to bude déle než 14 dní, pravidelné objednávky se automaticky zruší a budete nás muset kontaktovat k znovuvytvoření pravidelných objednávek.

Musím po potvrzení vitamíny odebírat určitou dobu?

Ne. Celý nápad na pravidelné objednávky vznikl od našich zákazníků. Účelem je zjednodušit proces doplňování vitamínů bez jakýchkoliv závazků a podmínek.

Co mám dělat, pokud nebudu spokojený/á?

Na všechny objednávky z Mujvit.cz platí stejné pravidlo Garance vrácení peněz. Nebudete spokojení? Omluvíme se vám a vrátíme vám peníze v plné výši.

Máte nějakou otázku, na kterou zde není odpověď?

Napište nám nebo zavolejte a rádi vám na vše odpovíme. Kontakty naleznete níže.